Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 13, 2013

Cuba Mencantikkan keadaan :)


Assalamualaikum dan selamat malam! :*

Dah lame tak update new post. Busy katekan (busy la sangatkan Zzzzzz) Tiba-tiba malam cenggini rasa nak update new post. Malas sebenarnya tapi gagahkan diri dan jari jemari kakukukukuku ini untuk menaip. Ni pun untuk kepentingan negara tercinta! (takde kaitan langsung -.-) Malas nak panjangkan cerita lagi, sebenarnya saya saya saya saya….. sebenarnya saya nak nak nak nak……… sebenarnya saya nak…… (terasa nak lempang bila lambat habaq -,-) Sebenarnya nak tunjuk backgeram baru kite. Cantik tak cantik tak? Baik cakap cantik, kan lempang kan baru tahu :P (mengadenya, menyampah! :3) Lepas tu kite nak tunjuk lagu baru kite. Lagu Kim Jong Kook aka my future husband, EH! :P Lepas tu kite nak tunjuk gambar baru kite. Lepas tu kite nak tunjuk…. tunjuk…. tunjuk…. Emm.. tunjuk ape eh? Tunjuk sume la yang ade kat dalam blog kite tu. Hehehe :P

Malas nak berleter panjang panjang lagi, jom tengok gambar kite yang tak seberapa ni sambil dengar lagu suami kite. Eh! Hahaha :P














Posing depan pintu bilik pun jadi. Yela, takde orang nak amik kite jadi model photoshoot. Sobsob :’(

Okay la, takde idea dah nak tulis, bye bye! Muahx sikit! <3 :*










No comments:

Post a Comment