Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 11, 2013

Kiyomi kiyomi Cameron Highland


Assalamualaikum semua warga blogger dan para pembaca di luar sane tu. Cehh cehhh, macam retis dah nak beri ucapan bagai :P Usah dipanjangkan cite lagi, saye akan memulakan cite seperti tajuk di atas. Sekarang ni hangat kat dalam youtube lagu kiyomi kiyomi dari penyanyi korea bernama Hari yang sedang didendangkan di dalam blog saya ni. Hari? Macam name hari isnin selasa rabu khamis jumaat sabtu ahad dah haaaaa :P Tapi korang mesti dah tengokkan video clip kiyomi tu? Cutekan cutekan macam saya. Wakaka (perasan habis minah ni)

Bagi sesiapa yang tak pernah tengok lagi video clip kiyomi, korang boleh search dalam youtube tengok. Banyak gila! Serius, korang akan teringin nak buat video macam dorang dorang semua tu :P Sumpah cute gila! <3 Ni antara video clip kiyomi yang saya suka tengok, (http://www.youtube.com/watch?v=tHzj1IOVtzw) and (http://www.youtube.com/watch?v=FZjCGc4QTWw). Sila sila klik! Dulu igauan Gangnam Style. Sekarang igauan Kiyomi Kiyomi :)

Sambil layan lagu Kiyomi Kiyomi, meh sini tengok gambar saya time kat Cameron Highland bersama keluarga tercinta saya pada 24.3.2013 <3 :*

Welcome to Tanah Rata Cameron Highland! Umur 22 tahun baru dapat pergi sane. First time ni! >.<



 Bermulalah di sini perjalanan kami :P



 Strawberry Farm tapi kecil je




Pelbagai jenis rama-rama. Comang molek <3





 Jalan-jalan kat taman rama-rama, terjumpa ular ni pula. Sangat-sangat kelakar ular yang pernah saya jumpa :P



Cak cak, bergambar dulu dengan bunga raya paling besar yang pernah saya jumpa



 Okay, time pergi ke tempat lain pula


Comel kaktus ni tapi tak beli pun. Cuci mata je :P


Stop! Bergambar lagi :P








Permandangan Cameron Highland yang paling nyaman :)



Keychain untuk kawan-kawan :)


Okay done! Sampai sini je. Bye bye! Assamualaikum <3 :*


1 comment:

  1. Cool ! nak jemput awak join GA ni..

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/04/special-giveaway-from-sabah.html

    ReplyDelete